butoane

  • Home
  • KEDI
  • Adaugati la favorite
  • CHAT
  • SITE-URI UTILE
  • MAP BLOG

miercuri, 6 aprilie 2011

ganduri...

...de-ar fi lucrurile mai simple…de-am putea sa ne facem viata mai usoara, de-am sti ce ne asteapta…am putea schimba ceva…am putea alege ce trebuie…dar…ne complicam, ne
facem singuri viata mai grea…ne aruncam cu capul inainte in necunoscut si asteptam sa vedem ce se intampla…uneori e bine…uneori nu…insa suntem datori sa reactionam intr-un fel…si asa o facem…traim prezentul…asa cum vine el…si hotaram pe moment ce este bine atunci…si uite asa…m-am aruncat in necunoscut si am sfarsit in imbratisarile tale…acolo unde simt siguranta…acolo unde simt protectie…si m-am pierdut in culoare ochilor tai…si am simtit ca acolo trebuie sa fiu….si am plans…apoi am ras…apoi am inteles…viata este de neinteles…dar merita fiecare clipa…asa cum vine ea….merita pentru fiecare cuvant rostit din inima…pentru fiecare gest facut din suflet…pentru fiecare clinchet al unui pahar de sampanie…pentru fiecare lacrima varsata din iubire…pentru fiecare zambet pe chipul celuilalt…pentru fiecare teama de a nu fi ultimul sarut…merita pentru tot ce-a fost…si ce va fi...



autorul...[ B. C. A. ]

Un comentariu :

harta